Pióra ACME Studio są doskonale zaprojektowane, jeśli chodzi o kształt i wagę
oraz są wykonane z dbałością o szczegóły.
Pióro wykonane jest z metalu z drukowanym wzorem. Całość pokryta jest
przezroczystym lakierem najwyższej jakości.
Na skuwce wygrawerowany jest podpis projektanta. W opakowaniu znajduje się
wkład kulkowy oraz życiorys projektanta ze zdjęciem oraz wzorem podpisu.
Pióro kulkowe można bardzo łatwo przekształcić w pióro wieczne, wkręcając z
przodu pióra konwerter ze stalówką. Konwerter sprzedawany jest osobno.
Produkty ACME są małymi dziełami sztuki. Pozwalają cieszyć się wzorami
zaprojektowanymi przez największych artystów.
PROJEKT Karim Rashid
Intensywny róż - kolor, z którym Karim Rashid jest najczęściej utożsamiany.
Pióro wraz z naszkicowanymi na całej powierzni charakterystycznymi wzorami, których projektant bardzo często używa w projektowaniu i ozdabianiu mebli, odzieży czy akcesoriów np. zastawy stołowej, zegarów.
Wzory te są na tyle bliskie projektantowi, że uwiecznił je w formie tatuaży na rękach.
Karim Rashid jako jeden z czołowych twórców w dziedzinie produktu, mebli i wystroju wnętrz, człowieka, który tworzy dla takich ikon jak Umbra, Nambe, Magis, Prada, Mikasa, Target, Issey Miyake, Copco i Alessi.
Karim projektuje w ponad 20 krajach świata. Karim Rashid to jeden z najbardziej kreatywnych projektantów swojego pokolenia.
Jego imponujące portfolio to ponad 3000 projektów w produkcji poczynając od mebli i dodatków, a kończąc na luksusowych produktach i kompletnych aranżacjach salonów.
Dla Karima esencją jest funkcjonalność, jednak w tym samym czasie chce pobudzać Twoja wyobraźnię. „Koncentrujesz się na martwym obiekcie, jednak po chwili dostrzegasz w nim też pierwiastek ludzki.
Coś delikatnego, co dotyka Twoje zmysły i sprawia że ogarnia Cię spokój”, mówi Karim. U Karima design łączy funkcjonalność ze zmysłowym minimalizmem.
Kiedy był dzieckiem jego ojciec zapisał go na kurs rysunku w Anglii.
„Nauczył mnie widzieć – postrzegać świat z różnych perspektyw, projektować czego dusza zapragnie oraz dotykać każdego aspektu naszego krajobrazu.”
Dla Karima nie istnieją limity w tworzeniu.